Oj vad jag e dålig på det här x D

Jag e hemskt ledsen, men jag är verkligen urusel på att blogga!!  Fattar egentligen inte vf jag gör det... hm... *tänk*.. *suck*

Jajaja... Lördag idag.. det e ju riktigt nice.. om det hade hänt någe roligt förstås... Va me roliga kompisar i går kväll/natt/morse, sen skulle man hem och städa i hundra timmar inför visningen imorrn, men e klar nu så jippie!!

Ganska lugn vecka, lite tråk för flummJosse var sjuk, så det var såå tyst och lugnt... JOSSE: KOM TEBX!! 

OoOoO  på tisdag bär det av till Romme!! HurraHurra!! Ska bli riktigt nice, får se om jag fortfarande kan åka bräda :) 

Har för tillfället ige specielt att skriva om, så skriver senare i veckan..

Ja just det.. Till min söta kompis som ska göra något väldigt viktigt i kväll, Lycka till xD<3


HAAAJ DÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Josse

I'M BACK! :D

2009-01-28 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0