Barnprogram, bra låt, lypsyl och på jakt efter en godis...

Igår var det ganska så kul, Josse och jag hade jättekul och en sak som har hänt  ( e ledsen, men det går inte att förklara).
;P
Hyfsat nice dag,  var i skärholmen och handlade lite kläder, riktigt nöjd över inköpen :D  Och nu har jag kollat på en jättegulligt barnprogram, så nu är jag gladgladglad ;P 

I morgon så blir det flottsbro :) Men dock inte med Josse, för hon och Ivan gjorde någonting så att hon fick ont i armen (MISSTOLKA INTE!) hahah, men så jag åker dit med Sandra :D Guu va länge sen man var där, ska bli nice och se ur det ser ut, har hört att dem byggt sittlift.( åh nej, nu börjar jag skriva en massa skitsnack!!!...suuck...) 

Jag bara måste få lägga upp en bild på Kotte som jag tog på bussen hem från Romme, hon satt i mitt knä och hoppade, så jag tryckte ner henne ( hon hade ett skrattanfall för erik var så osmart och gav henne dextrosol ^^) och då såg det ut såhär :D 

 

Hehe... 

Okej så här e det, alla vet att jag e superdålig på att blogga, så därför tänkte jag att ni (om man vill) får rösta om jag ska ha kvar bloggen och fortsätta skriva abnormt trista saker eller om jag ska ta bort bloggen och ni slipper mej ett tag.  Vet inte hur man gör en såndär röstningsgrej... Nu vart det klurigt.. Jaja.. men jag ska fundera på saken.

Skriver nån dag om jag har lust, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0