Back in town!

TILLBAKA I STADEN!! 

Hej alla glada,  I´m back!  Har haft otroligt kul och lärde mig faktiskt ( efter mkt hårt jobb) att åka bräda! Det va skitroligt när man väl kunde.. och då var det ju dags att åka hem:/..

Jösses, fatta att det bara e ett par dagar kvar till skolan.. SKOLA!! AAHHH!! jag vill verkligen inte! men jag ska ha mys dem sista dagarna tänkte jag..  Ska in till den stora staden med Josse och då tänkte jag köpa mermermer Sex and the city, håller nämligen på att kolla igenom alla sesonger ^^ 

Nu ska jag åka till min jättegamla farmor som fyller år idag (ja må hon leva blalblablabl ^^) och sedan bär det vidare till min käre mooor och syster, så nu e det bara att packa upp och packa ner..igen... 

Cya later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0