VROOOOOOOOOOoOOOMM!! *svishar förbi*

Haft en mkt nice dag, vart och kört Gokart med sandra och Viktor, extremt kul!! Fick beröm för att jag var bra fast jag aldrig hade åkt :D Aja, det var en väldigt rolig upplevelse och jag åker mkt gärna igen! kommer bilder senare ^^

Annars så har jag tagit det lugnt, tagit ett långt bad, pluggat och slappat, mysmys...Fast just nu e jag en aning nere, men det går alltid över :) 

:O om en vecka åker jag!! Yes, då slipper ni mej ett tag, ska nämligen till Barcelona (och shoppa skor heheheh) med min mor och jag hoppas det blir skojs!  (oj, titta, skor och mor rimmar. Märkligt...)

Nu e jag för trött för det här så ska nog titta på en film lr så, Häjj då och kör lugnt nu på din tvåväxlade skrothög till cykel ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0