I <3 Candy...this mutch!...but i love you much more!

Mycket bra dag igår! Skolan var hyfsat, men efter det var det nice. Först dra till stan med Elin och Josse, tog mej sedan till dansen (utan att åka fel :D *applåder till mej*), dansade och hade kul. Skulle till centralen och möta Joss och Elin, gick inge vidare, dem nämligen kom före till tåget, fick springa som fan och skrika till alla: FLYTT PÅ ER E NI SNÄLLA!!!  Ja, han med tåget precis, klämde foten i dörren ^^ Skulle sen jitta mina vänner.. inte det lättaste. Gick av på södra station för att se om jag såg dem. Såg dem långt borta och jag började springa. joss och elin apskrattde åt mej för att jag såg ut som någon i Baywatch x D  Iaf, stressigt, men kul efteråt.  Hem efter det och duscha, sedan dra till sara som fyllt år (grattis) och hade kulkul! körde singstar allihoppa (jisses) och det lät...bra... jaja...

<3 dag idag, fin fint.  Tillbringar nog inte dagen på något speciellt sätt, drar och kollar efter ett par byxor och köper lite presenter till familjen, annars vara glad <3  Vart jätteglad för min present som josse gav mej, en liten godisask! vart rörd x D  Jättegfin (och jättegott) ( Hallondreggelspower!!)   Måste bara visa hur den såg ut :

 

 

Söt hon e vah!!!!!

Ha en underbar dag till alla trevliga människor, Puss!! <3

Kommentarer
Postat av: karolina

hon e så söt! hallondreggel!! woho!!

2009-02-14 @ 13:14:15
Postat av: Josse

KRAM! :D

2009-02-16 @ 19:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0