Bidumdidamdam

Helt okej dag med många blandade händelser x D  Har haft kul, men hade spanskaprov, och hur kul e det på en skala ett till tio? Meeeen, åkte sedan hem och josse joinade, vi hade fullt upp med att kolla upp saker ^^  Sen var jag ensam hemma... länge... men hade skojs ändå satt toch kollade på udda tvprogram. 

I morrn blir det av till stan för att handla present och dansa, sköjs det. Efter det dra till sssSSssara :D  Helgen vet jag inte riktigt vad som händer då.. Måste nog följa med Josse till "volleybollhallen" :P  Mwahaha!! 

...och glöm Inte att det är alla hjärtans dag på lördag! viktigt viktigt.. mhm.. Jag måste bara få visa min jättesnygga pizza som jag gjorde på hemkunskapen i måndags :D Amanda gjorde oxå ett,  och vi hade kuuul!
 Titta va fin!!  Men jag var typ den ända som tyckte det...xD

Julia: Chrille, kom och titta på våra pizzor!
Chrille:Oj, titta på Amandas, den e ju perfekt!
Julia: Ja, och kolla min!
Chrille:...Jaa...Den e charmig...
Julia:...jaaa... Det e välll bättre att ha en charmig pizza än en perfekt pizza?
*tystnad*
Julia: Eller hur christer(!?)
Chrille:.*tyst igen*..Ja absolut Julia, brabra :D

Ska nu sova, lovar att skriva i helgen, puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahah! JAG tycker din pizza ser JÄTTEFIN ut! :D

kraaaaaam <3

2009-02-17 @ 07:36:55
URL: http://ssunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0