Trams trams i datasalen.. Trams!

wakakakakakak!  mm kaka!  sitter med Elin och Alina i datasalen och skriver på vårat svenska tal som snart måste bli klart... det går..bra.. typ... japp. Har haft gympa innan, oj va klurigt det var, hoppade trampett (stavas?) och jag var...helt ärligt talat var jag förskräckligt dålig, men det var säkert ingen som märkte något (julia förtränger allt) ^^ 
 Jag har i uppdrag att hitta bilder till våran presentation, det är kul..nej egentligen inte, men jag ska låta posetiv. Nu tror jag att Elin vill att jag ska jobba lite, så får vara klar nu, HÄJJ DÅ! 


 Påminner en aning om Alina tyckte vi, Hejhej Alinaqqqqq (q=EeeeEeeEeeeEelin!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0