Många tankar...

Idag var vi på en teater med skolan i stan som handlade om mobbing och typ sexuell läggning (?) Fick sluta mkt tidigt (så nu har jag lov!!!!) och tillbringade dagen på stan med Elin. Gick först omkring och tittade lite och sen satt vi på en bänk i en timme och drack te och kollade på mkt roliga människor, haha va kul vi hade :D  Åkte sedan till dansen och affro var inte där:/ hahaha men hade kul ändååå. Och sry till alla idag som tyckt att jag har varit lite frånvarande, har nämligen hänt en sak som gjorde att jag behövde tänka mkt . Åkte sedan hem till mum och då fick jag veta att mum har fått en ny mobil som hon inte vill ha, så nu e den min :D 


I morgon blir det att packa och kanske träffa nån glad kompis och sen på söndag bär det av, ska bli riktigt nice och kul!


Ha en toppenfortsättning på fredagen, kram :)


Kommentarer
Postat av: E

Jaa, vi hade fett kul och mysigt :D tur att de där typerna som hade snott våra platser drog sen, de blev väl rädda för oss de geeksen ;) kommer du ihåg bruden med det enorma aset ;), hahah

2009-03-27 @ 16:17:11
Postat av: VIA

vad heter typsnitten som du har på rubriken'? :)

2009-12-11 @ 14:43:58
URL: http://olsiobelsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0