HILFE!

Ska jag vara helt ärlig?... Jag fattar typ ingenting xD  Sofie, you must help me ^^ haha jag e SÄMST!! 
Fast dagen har inte vart sämst, Josse was back :D  Saknade henne apamkt, riktigt nice att se henne igen! Vi flummade runt och Josse listade ut en rolig grej som gjorde att vi skrattade ännu mer hahahah hon gjorde mej riktigt nervös ^^  OooOooOoooOOo  Jag har tråk.. Har spelar Rockband ett tag nu, men ska snart åka till Mum....blubbblubb....

Jag vill julhandla!!!!  Ere nån som vill hänga på e det bara att höra av sig,  cya later, puss! 


Ah, jag kom på en sak jag kan göra, läsa min bok!! Så, nu vet alla den onödiga informationen ^^

BokBokBokBokBok

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha coolish blogg julia:P

puss

//Sara

2008-12-07 @ 12:15:27
Postat av: KOTTE

I CAN SEE IT IN YOUR EYES!

XD hahahah , <3

2008-12-09 @ 21:08:32
Postat av: Josse

I CAN SEE IT IN YOUR EYES!

HAHAHA <3

2008-12-09 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0