Flummmmm!!

Urk!   Ja jag hade ju tänkt att INTE skriva blogg, utan bara låten min blogg få bli bortglömd...men jag lyckades inte.... men, mina idéer brukar ju inte funka så...  det e väll bäst jag försöker en gång till!!! 

Jaja, har nu kommit hem till min pappa ( har inte vart där på över en vecka)  och gissa vad jag gör_______?  jo jag plundrar min chokladkalender som har stått orörd i över en vecka *namnamnamnamnam*   mmmm jag gillar choklad :D (men vem f*n gör inte det???) 

Aja...helgen va nice, träffade mysiga kompisar och hade riktigt skoj.
Och dagen  idag var ju inte så dålig den heller. Flummade som en galning me Josse och jag hade skitont i magen efter det ^^ hahaha 

Hahahah vet ni vad Jag fick med i min kalle anka tidning?? En bowlinggrej! Den var värkligen SKITFUL!! xD  Omg, jag tror att jag fortfarande e flumm : D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0