Fiskar simmar inte långt utan vatten

God fortsättning alla glada!

Julen är nu över och den var jättemys! Gjort under lovet (hitils) : Vart med linnea, liza och freja, och har varit en RyskOrtodoxisPrästHora....Vart i den stora staden med Gustaf och Fredde, slagit in julklappar, öppnat julklappar, klätt granen, kollat på filmer, lekt med julklapparna m.m, ja, riktigt trevligt med andra ord :D  
Fick roliga julklappar, bl.a en kamera, så lovar att lägga upp lite fler bilder ( så fort jag fattat hur man gör det... har en 125 sidig instruktionsbok att läsa först *suck* ^^)

Dagen idag blir till att fira lillebror som fyller hela 4 år (fyller igentligen i morrn, men ska sitta i en silvrig bil hela dan och det e ju inte det roligaste sättet att fira sitt fjärde år på), och packa packa packa, för imorrn gott folk, då ser ni inte mej på en vecka, då ska jag bryta benen på en snowboard uppe i sälen :) 

jag hoppas att ni oxå har haft en hejdundrans bra jul och ett lika bra nyår, och nu kommerjag avsluta mitt fina inlägg med en julvisa: IIIIIII´m drrrrrreeeeeemmmiiiing oooooooofff aaaaa  whhhhhhiiiiiitteeee cchriiiisstmaaaaaaaas tralalalalalalalalalalaldidididtarararalalal.........

Puss och hej och glöm inte att aldrig tveka på den du inte tvekar på.... hm... ett internt skämt, aja GOTT NYTT ÅR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0