Nu är det dags igen :)

Oj... Nu får jag en utskällning av mej för att jag inte har skrivit på ett tag. :/.. Menmen. Tvååå dagar kvar till julafton och nu börjar jag tro att det e jul.. Men fatta asså, det e jul igen.. jag säger bara en sak, VART TOG ÅRET VÄGEN? Jag fattar nada, noll och ingenting.... *hm* Men det blir säkert bra ändå :D  Idag har jag köpt min sista julklapp till Linnea (hon e omöjlig att köpa nånting till *aja baja på henne* )  och klätt julkranen (granen är rolig, men mamma säger att man inte ska säga att den e konstig utan Charmig??) haha aja men det va ju myyyyys, och snart ska jag joina Gustaf och Fredde till huset och kolla på när dem spelar :D <3  

 Såååå Heij DÅÅÅ 

A justdet, ifall jag inte skriver innan jul så säger jag GOD JUL!!!!  Puss Jul(ia)

Kommentarer
Postat av: Kotte

GOD JUL! :D

2008-12-22 @ 22:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0