Min dag = ?

Mysdag igår, Var och bowlade me konstiga, roliga människor från klassen (och fråga INTE vem som vann, för det va inte jag x D)  Men jag råkade trycka på nån knapp, så mina och elins poäng försvann.. Hon blev sur.. Jag skrattade.. Linn skrattde...Karro fattade...sara fattade (inte)..(SRY)...sen Soov vi hos Linn ;P 


Dagen idag var mindre skoj.. först kollade på film hos linn, sen hem.. ja hemma fanns det ju inte att göra, spelade lite GH, slog in lite julklappar och skapade ett förskrägligt KLADDKAKEMONSTER!!!!  

Julia har skapat ett förskräckligt monster som ska ta över hela världen och baka en kladdkaka till Julia!!!      (fatta va boooring jag hade xD)


Sen så säger snällGustaf att jag ska dra hem till hnm, och då e jag för trött, suuuck! Men annars e det nice :D

Nu tänkte jag äta Middag och sen kanske kolla på nån film lr så, Haij då och lev lyckliga!!

Kommentarer
Postat av: Linn is the best

haha monster!?

jag trodde det var ett självporträtt först;P

haha skojja

2008-12-20 @ 14:54:37
URL: http://olikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0