11:an... Vart är du?

Har nu kommit hem från FlummJosse, riktigt najs med HetChokladxD  Låg i josses soffa i typ 2 timmar och mös ^^ ( misstålka INTE era misstålkare) : D   Aja, trevligt : D

Bästa citatet av josse denna dag: "AJ!! TAGGBUSKE I ARSHLET!!!"  (25 sekunder senare) "AJ,IGEN!!!"
Det va Lucia i skolan idag... Josse gjorde mej riktigt nervös! Hahaha ^^    På gympan hade vi nån galen skotsk (?) gubbe som lärde oss basket, och rohit vart lite sur på mej för jag jag va bättre än hnm (sucker!!) ^^ 

Ja, nu har jag tråk och kan inte hitta nummer 11 på min chokladkalender ( hur svårt kan det va??) 

A just det, Joel och co mobbade ihjäl mej tyup efter bilden bara för att dem tyckte jag såg rolig ut när jag funderade (grrr) 

OMG, hittade 11:an :D 

pallar inte skriva mer idag, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0